tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eminmisiniz şahış şirketini ben çalışıyorum diyelim şahıs şirketide benim üstümde olacak böyle bir şey mümkün mü daha öncede böyle biri çalışıpda şahış şirketi açan varmı
Evet hocam, bi yerde sgk li calisiyor iseniz bagkur yapilmaz. ama sgk nizda bosluk olmamasi gerekir. ve isten ayrildiginizda bagkurlu sayilirsiniz. Baska bir iste tekrar sigortali baslayana kadar da bagkur isler. Ornekleri var mi demissiniz bu sekilde kendi kardesim dahil bir cok acilis gercekestirdim.