DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne diyoruz sgk ya gidince ? çoğu personelin bilgisi dahi yok!
Var, form dolduruyorsunuz. Yapılandırmak mi istiyorsunuz yoksa sildirmek mi istiyorsunuz ona göre 1 tane form dolduruyorsunuz.

sıranız gelince memurun yanına gidip imza atıyorsunuz 5dk sonra e devlette gözüküyor yapılan işlem.