bu konuda kimse ikna olmak istemiyor ama vergisini ödemeniz gerekiyor.

herhangi bir anlaşmazlık ya da ikiye bölünmüşlük yok yani. Gib sitesinden bakarsanız vergiye tabi olunması gerektiğine dair onlarca özelge var.
açabilirsin bağkur ödemektende kurtulmuş olursun, en temizi.
Eminmisiniz şahış şirketini ben çalışıyorum diyelim şahıs şirketide benim üstümde olacak böyle bir şey mümkün mü daha öncede böyle biri çalışıpda şahış şirketi açan varmı