arkadaşlar ben yeni bir domain aldım blog açtım 1 aydır yazıyorum düşen domainlara baktım ve DA : 48 PA: 26 ve 1.9M backlinki olan bir alan adı gördüm sizde bunu alıp yeni sitemi kurmalıyım yoksa yeni aldığım domain ile devammı etmeliyim?
DA ,PA değeri olan düşen domainı almak mantıklımıdır ? daha çabuk hitlenirmi? seo açısından faydası zararı varmıdır?