Bu lettop'un aynısından bende de var, gayet güzel, lakin kasası kolay çizilebiliyor.
Ekran çözünürlüğü 1080p benimkinin linkte, 720p ekran çözünürlüğü gösteriyor. 720p lettop alınmaz. Cebimizdeki telefonların bile ekran çözünürlükleri 2k 4k.