Arkadaş bu işi yapabilecek birisi yok dediği için şirkette, basit bir çözüm yolu sunmustum.. yoksa herkes gibi php tarafında kontrol et demeyi bende biliyorum.. php bizim işimiz.. rahat ol. ^^
PHP senin işindir değildir, bundan banane

)
Yazdığın yanıt saçma bir yanıt. Kodlama yapan arkadaşları böyle kirli bilgilerle dolduruyorsunuz.
Sektörde çöp yazılımcı kaynıyor, bu yönlendirmeler yüzünden.
Aklınıza ilk gelen çözüm doğrudur, diye yaklaşıyorsunuz her seferinde.
Sonra da 3 satır kod yazan adamlar; php biliyorum sanıyor. Bu yönlendirmelerden ötürü.