Ceu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş bu işi yapabilecek birisi yok dediği için şirkette, basit bir çözüm yolu sunmustum.. yoksa herkes gibi php tarafında kontrol et demeyi bende biliyorum.. php bizim işimiz.. rahat ol. ^^
PHP senin işindir değildir, bundan banane )
Yazdığın yanıt saçma bir yanıt. Kodlama yapan arkadaşları böyle kirli bilgilerle dolduruyorsunuz.
Sektörde çöp yazılımcı kaynıyor, bu yönlendirmeler yüzünden.

Aklınıza ilk gelen çözüm doğrudur, diye yaklaşıyorsunuz her seferinde.
Sonra da 3 satır kod yazan adamlar; php biliyorum sanıyor. Bu yönlendirmelerden ötürü.