Seyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Şirket içi yazdığım bir iş takip sistemi var bunda yeni farkettiğim birşey ortaya çıktı ListBox'ları F12'den konsolu açıp valuesini değiştirebiliyorum ve kayıt et dediğimde ben ne yazarsam onu gönderiyor bunun önüne geçemiyorum bunu değiştirebilecek bilgiye sahip birisi yok firmada ama olsun yinede sağlam olsun Nasıl bir önlem alabilirim şimdilik if else ile aksi veri gönderildiğinde hata var yazdırıyorum ama komple nasıl çözebilirim ?

Örnek : https://prnt.sc/k8cg1h
Listboxa gelen veriyi veritabanından çekin. Diyelim 2. veride Kargo yapıldı yazısı bulunuyor. Siz seçilenin 1 mi 2 mi 3 mü olduğuna bakacaksınız içerisinde yazan yazıya değil, böylece kargo yapılmadı olarak bile değiştirse 2. yi alacağınızdan sıkıntı olmayacak.