Mesajınızdan çıkan anlamlar şunlar:
- alım gücü azaldı
- konut kredi faizleri yüksek
- şu an daire fiyatları çok yüksek
- piyasa eskisi gibi canlı değil
Hala gayrimenkul sektörünün en iyi yatırım olduğunu düşünüyor musunuz?
Ben şahsen krediye karşıyım ki kredi ile almadım zaten aracımı da yatırımlık evimi de bunu da yatırım için düşüneler için yazdım parası olup kenarında yatırmak kar elde etmek isteyenler için çünkü bizim ilgilendiğimiz bölge hiç bir zaman boş kalmayacak kiracı olarak yer zaten bizle sözleşme olduğunda boş kalsada parasını alıcak kira parasını zaten.