Mesajınızdan çıkan anlamlar şunlar:
- alım gücü azaldı
- konut kredi faizleri yüksek
- şu an daire fiyatları çok yüksek
- piyasa eskisi gibi canlı değil

Hala gayrimenkul sektörünün en iyi yatırım olduğunu düşünüyor musunuz?

txsmami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alım gücü azaldı insanlarımızda alınan gayrimenkuller çoğu kredi ile olunca üstüne üstülük 200 binlik eve geri ödeme 300 bin çıkıyor insanlar bir nebze mecbur bırakılıyor hayat şartlarından olsa gerek. 5 sene önce 40 bine alınan yerdeki aynı daire şuan 230 bin oldu.Fiyatlar fırlasada piyasa eskisi gibi canlı olamıyor