Zamanında çok fazla kişisel gelişim kitabı okuma hatasını yapmış biri olarak önerim:
kişisel gelişim kitaplarına çok fazla takılmayın.
onlar kişinin gelişmesine fayda etmiyor.
Belki 10 kitapta bir falan belki.
Bunun yerine kendinize bir iki alan belirleyin ve o konuda kitaplar üzerine yoğunlaşın.
o konunun "üstad"ı olmaya çalışın. ve hatta o konuda hiçbir yerde yayınlamayı düşünmeseniz bile kendinizce yazılar yazın. atın kenarda dursun.