yanlış anlamayın hocam da 5 lira vereceksini sonra revize isteyeceksiniz. Bu işi yapacaksanız profesyonel güzel bir logo yaptırın. sakın yanlış anlamayın
Düşüncenizde haklı olabilirsiniz, saygı duyarım tabiki de. Fakat beni şu anlık idarecek bir logo yeterli olacaktır. İnşallah daha iyi projelerimiz olur da iyi paralara, iyi tasarımlar yaptırmak nasip olur.

Teşekkür ederim düşünceniz ve tavsiyeniz için.