Sigortadan şimdi çıktım,

Borçlar sadece faizi değil, ana para + faiz de sildirebiliyorsunuz, lakin 170e güvenmeyin gelip burada form doldurun müracaat yapıp sildirin.

Ek olarak, benim de borcum var ilk başta komple sileceklerini duyunca sevinmiştim lakin sonradan düşününce yapılandırıp ödemek daha mantıklı geldi şuan 18 ay boyunca yapılandırdım.

Ek olarak, mutlaka sigortaya ay sonuna kadar gidip doğru bilgi alın. İlerleyen zamanlarda daha fazla bir yoğunluk olacaktır, şuan bile önünüzde 25-30 kişi var sıra bekliyorsunuz.