Arkadaşlar Bedelli askerlik üzerine sitem var. Bugün olaylar kızışınca 3K'dan fazla hiti gördü sadece organik olarak. Sitede en başından beri amp vardı halen var. Sabahtan beri anlık online 100ü geçiyor ve %95'i amp sayfalarında sürekli. Ancak reklam tıklaması çok az. Totalde 4K civarı hite 18 reklam tıklaması gelmiş şaka gibi. Sayfa T.O 0.09'ki TBM epey yüksek sayfa T.O. %1'e bile razıyım. (amp kullanmadığım diğer sitelerimde %2'leri görüyor) Konu amp olunca reklam yerleşimi felan sıkıntılı. AMP kullananlar bu sorunu nasıl aşıyorlar ? Amp'yi kaldırsam sıralamalardan düşerim diye tırsıyorum açıkçası çünkü sitenin zaten ömrü belli.