Bence ödemeyen arkadaşlar borcu sildirmesinler.

Durduk yere 3-5 yıl hoop yaşanmamış gibi olacak? İlerde acısını çok çekersiniz, bırakın böyle kalsın.

Anca işinize yararsa sildirin