bu konuda kimse ikna olmak istemiyor ama vergisini ödemeniz gerekiyor.

herhangi bir anlaşmazlık ya da ikiye bölünmüşlük yok yani. Gib sitesinden bakarsanız vergiye tabi olunması gerektiğine dair onlarca özelge var.
Şahır şirketi açın diyenlere bir soru ya o sırada çalışıp sigortalı isen ozaman şahıs sirketide açabiliyormuyuz.
açabilirsin bağkur ödemektende kurtulmuş olursun, en temizi.