Hocam ödeyemeyenler için çok iyi bir durum.Ödeyenler içinse çok kötü bir durum

Ödeyenler keriz gibi oluyor. Çünkü bu durumu sürekli takip eden ve bilerek ödemeyenler piyasada çok..Nasıl olsa silinir gün gelince diye
Aslına bakarsan çokda hakkaniyetsiz bir durum yok ortada. Öde(
ye)meyenlerin prim borçları silindiği gibi emekli gün sayıları da siliniyor. Ödeye(
bile)nler zaten gün sayılarını arttırıyor