Merhaba Arkadaşlar Adsenseden Gelir Elde Ediyoruz ßen Ayda 3 bin ve 5 bin kazaniyorum tabikı her ay farklı rakamlar kazanıyorum bunun için vergi cezasi yermıyız veya nasıl yapmamız gerekıyor vergi levgasimı almamısmı gerekıyor.
Bilgisi olan arkadaşlar bilgi vere bilırmı