Atıyorum, 20 yıllık borcu sildirdik. Emeklilik yaşı 60 diyelim. Bende 60 yaşındayım.
1 yıl sonra bu aradaki 20 yıllık zımbırtıyı hesaplattım 200 bin tl.
Gittim yatırdım, yine emekli oluyor muyum?