yahu arkadaş bilip bilmeden konuşmayın.
Silinme durumunda günler silinir. Misal 1 yıldır borcunu ödemeyinin faizi dahilinde borcu silindiğinde güzel mi oluyor hayır 1 yıllık yani 365 gün bağkur günü heba olur. Ben 3 aydır ödemiyorum nedeni de aylık 700 TL olması nedeni ile. Esnaf olmama rağmen bu para verilmez neymiş efendim emekli olacak mışım 62 yaşında. Ölme eşşeğim yaz gelsin misali. Tek karı sağlık güvencesi idi o nu da devlet saolsun borçlu olanları da kapsadı yani borcun olsa bile güvenceden yararlanabilirsin.