Şimdi benim eski işyerimden dolayı totalde ceza ile birlikte 7,500 TL borcum olmuş. E-devlette hizmet dökümü kısmında Başlangıç 2016 - Bitiş 2017 yazıyor.
Sonuç olarak benim bu 7,500 TL bağkur borcu tamamiyle silinecek mi?
Bir yere müracat etmeme veya SGK'a gitmeme gerek var mı?