mustafademirall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynn ama işte bu ileride benim için sıkıntı olur mu acaba ? - Yorumunuz için teşekkürler





Yorumunuz için teşekkür ederim. Ama sermaye yok
Benim düşüncemce "ciddi bir kurumda çalışmıyorsun ofis vs o yüzden ola biliyor" diye düşünüyorum yani bir ciddiyet yok şuanda mesela bir sipariş gelse ciddi şekilde yaparım ancak hazır yazılım yaparken istedigim zaman yapıyorum ne zaman keyfim yeterse diyim ancak ofis ciddi bir yerde çalışırsan normal olarak sorumluluklarının bilincinde olacaksın sonuçta o zamanda sorun çözülür diye düşünüyorum kendim içinde senin içinde.