Selam herkese. R10'da mesajlarım alıntılanınca bildirim gelmiyor. Beğenme ve etiketlemede sorun yok. ama alıntılarda bildirim bir türlü yok. ayarları açık bir değişiklik yapmadım. nedendir bu sorun, fikri olan var mı?