İncil kitaplaştırılmadı. Tevrat ve Zebur, Kuran gibi değil. Papazların aralarındaki mektuplaşmalarından oluşturulan ve sonradan toplattırılıp (çünkü önüne gelen incil yazmaya başladı) 4 farka düşürebildiler.

Başlangıcı Allahlar (haşa) diye başladığı ve Baba (haşa Allah) Oğul (haşa isa) Kutsal Ruh (Kuvvetli kaynakla Cebrail) olarak devam ettiği için şirktir ve hiçbir dinde yeri yoktur.

Fakat içerisindeki bazı bölümler vardır ki Hz. İsa'nın sözleridir "O'nun (Hz.Muhammed s.a.v.) kokusunu alıyorum. Alemlere Rahmet geliyor. Ahmet geliyor".

Tahrif ve bozulmuş olduğunu bilerek okuduğunda hangi kitabı okursan oku sakıncası yok.

Fakat insanlardan bunu anlamasını da bekleme. Adıyamanda Budist oldum demek gibi birşey bu. Tamam benzeri değil fakat örneklemek için söyledim.

Kolay gelsin sana, işin zor gerçekten.