Wiplex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba,
Aktif olarak ürünü kullandınız mı? Yoksa bi köşede bekledi felan mı? Ürünün daha detaylı bilgisini, test diğerlerini ve fotoğraflarını atabilmeniz mümkün mü?
Ürün aktif olarak kullanıldı. Fakat en ufak bir sorunu bişe yoktur. Hatta üzerinde yapışkan naylonlar bile durmaktadır. Aktiften kasıt öyle yorucu bir şekilde değildir. Garantisi devam ediyor.

Test sonucu için istediğin bir program var mı?