Yanlış anlamayın dini açıdan sormuyorum ama Birayı nasıl içiyosunuz abi ben bir iki kere içmeyi denedim leş gibi tadı var midem bulandı kusacaktım sidik gibi bir şey ya hani tadı güzel olsa içilir anlıycam ama mideniz bulanmıyor mu yahu
sidiğin tadını nerden biliyorsunuz hocam