şu kadar kişi arasında benden başka savcılığa gidip şikayet eden yok mu gerçekten? ondan sonra şikayet konuları artıyor diye ağlıyor herkes.
Etiketlenmişim ama bu konudan haberim olmadı. Çiftlikbank patlamasından sonra yaptığı açıklamaları makul bulamadım. O yüzden bilgilerini verip araştırsınlar diye bimere başvurdum. Onlar da jandarmaya yönlendirip ifademi aldılar.
Gerçekten oto parça ticareti yaptıysa ve tehdit edildiyse şikayetimi geri alırım. Zaten 170 tl kalmıştı amortiye.