Şu "sıcakta sıcak içecekler harareti alır" mantığını gram anlamıyorum. Bence çok saçma. Ben sıcakta sıcak birşey içersem yanıyorum. Daha çok sıcaklıyorum. Soğuk bir şey içince rahatlıyorum. Nasıl sıcakta sıcak şeyler içip hararetinizi kesebiliyorsunuz?