Ben de Buhar makinesi sayesinde bıraktım ve 2,5 Ay oldu. Beraber götürmeye çalışmadan, direk bıraktım.
Tam 1 ay sonra aşırı bir sigara içme isteğiyle yakalım bakalım 1 dal dedim.
Sanki kül tablası yemiş gibi hissedip yarısında attım.

Kıyafetlerinin doğal kokusu olmaya başlayan sigara kokusu YOK.
Ağız Kokusu YOK.
Göğüs hırıltısı YOK.
Çok sigara içtiğin günlerde kafanı patlatan baş ağrıları YOK.

Şimdilik gayet memnunum. İyice sigara alışkanlığını atlattıktan sonra bunun da bırakılması gerektiğini düşünüyorum.
Zaten sıkılır insan belli bir süre sonra. Oyuncak gibi elinde sürekli. Yok piliydi yok coiliydi yok likitiydi. Zahmeti bayar büyük ihtimal.