Bende aldım o ücretsiz incilden. Forumun birisinde ücretsiz isterseniz sizde alın bilgilerin biraz dedim. Beni sadece kafir ilan etseler iyi. Bu Hristiyanlığı yaymaya çalışanlara verilen bir isim vardı unuttum şimdi, beni onlardan ilan ettiler. Ajan diyenler oldu neler neler. O zaman anladım bizden Bi B.ok olmayacağını!
Kertenkele01 Misyoner çıktı, dağılın