yazmışsınız. bence şuan ki dolar kuru ile bu kadar az edeceğini sanmıyorum. anakarta nasıl 130tl dediniz bilmiyorum açıkcası. işlemcide aynı şekilde.
msi gaming x sıfırı şuan 1200-1400 arasında değişiyor nasıl 700tl oluyor hocam açıklarsanız sevinirim.
Ben mi gözümde büyüttüm dolar kurunu yoksa normal mi bu fiyatlar bilmiyorum açıkcası.
3500₺'den aşağıya satmayın