hoxelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
450 monitör
700 tl ekran kartı
120 tl güç kaynağı
130 tl anakart
350 tl kasa
200 tl hardisk
200 tl klavye mause
150-200 tl işlemci
350 tl ram
---------------------
2700 2800 e satılabilir.
yazmışsınız. bence şuan ki dolar kuru ile bu kadar az edeceğini sanmıyorum. anakarta nasıl 130tl dediniz bilmiyorum açıkcası. işlemcide aynı şekilde.

msi gaming x sıfırı şuan 1200-1400 arasında değişiyor nasıl 700tl oluyor hocam açıklarsanız sevinirim.

Ben mi gözümde büyüttüm dolar kurunu yoksa normal mi bu fiyatlar bilmiyorum açıkcası.