Okuyan adam kafir oluyorsa okumayanlar ne oluyor acaba?
Benim de merakım var. Diğer kitaplarda neler yazıyor bizim Kuran ile benzerlikleri varmı, ne varsa bunda.
Ayrıca çocukluğumda hep camiye gitmeyi severdim, kuran öğrenirdim.
Bir tane pislik yüzünden camiden nefret ettim. Sonra da 10-15 defa ancak girmişimdir.
İnsanlar sizi kafir ilan edince sevap puanı kazandığını falan sanıyordur.
Oysa kul ile Allah arasında kavramını bir anlasalar, huzurlu bir ülke olacağız da....