Gelde bu ülkede yaşa, çok şükür güzel İZMİR'imde böyle şeyler yok. Elhamdülillah müslümanım ama kimsenin ne görüşüne nede kararlarına karışamam karışamazlar hani hoşgörülüydük hani ne olursan ol geldi işte bu tür insanlar yüzünden yargılanıyoruz, sorguluyoruz Allah yardımcımız olsun.