Arastirmaciliginiz icin tebrik eder, basiniza gelenler icin uzgun oldugumu bildiririm lakin uyarmak istiyorum incil okumak dogru degildir, o kitaplarin neresi degistirilmis ancak alimler anliyor. Ben de kurani 2 kere okudum ve tevrata da incile de baktim ama bakmaz olaydım. Sacma olmasina ragmen insanin aklinda kaliyor ve sonucta dini metinler oldugu icin unutulmuyor. Adamlar tanri geldi dünyada gezdi yürüdü falan yazmışlar. Degistirildigi o kadarbariz ki, sanki marvel yonetmenine film senarysu yazdirmis gibi. Insanlarin kafir demelerine aldirmayin, ama oku arastr diyenleri de pek ciddiye almayin. Kiliseye gitmek neyse kitaplarini okumak da o etkiyi yapıyor. Kuran ile karisiyor kafada. Hatta eskiden insanlar hadisleri kagida yazmazmis kuranla karisr diye, sadece ezber yaparlarmis ama sonra mecburen kagida dokmusler. Velhasil size yapılan yanlış, yapmaya calistiginiz da yanlis.