BesiktASK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam neden yanlış anlıyım. Benim bi işletmem var, Allah a şükür parada kazanıyorum. Bu işide yaparım niyetiyle almıştım bu domaini fakat bu iş gerçekten çok zor. Hem insanlara işi beğendirmek zor hemde çok külfetli bir iş. Gidiyosun alıyosun, fabrikaya götürüyosun indiriyosun, Tozunu bir makinede alıyosun, havuza yatırıp bekletiyosun, makineye verip yıkıyorsun, santifirüje atıp suyunu alıyosun, demire asıp kurutuyosun, kalite kontrolden geçiriyosun, geçmezse başa dönüp tekrar yıkıyorsun, sonra poşetle tekrar arabaya at, git adrese halıyı bırak parayı al. Bence yapılacak iş değil. Zaten kurumsal olarak yapmayan bir çok firma 2-3 sene kendini perişan edip parayı buluyor bu işte, sonrada devredip farklı işlere yöneliyor.

Ben bu işi yapamayacağımı anladım. Bu nedenlede aklıma acaba satsammı diye geldi. Fiyat araştırması yapmaya karar verdim. Olay bu. Kafana takılan başka birşey varsa sorabilirsin.
Allah yardımcınız olsun. Hayırlı satışlar.