Serginho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendin hali işi yapmayı düşündün mü?
Şuan yapıyorum ama kendi işimden dolayı hakkını veremiyorum açıkcası. Alıp başkasına yıkatıyorum. Oda pek karlı olmadığından çok üstüne düşmüyorum.