merhaba arkadaşlar,
geçenlerde hostinglerimi uzatmak istedim godaddyden. bilgileri girdim processing... şeklinde kaldı. 15 dakika bekledim sayfa aynı kaldı. yan sekmeden ürünlerime baktım tarihler hala aynı , sonra da baktım kartımdan para çekilmiş. aradım hemen müşteri hizmetlerini dekont istediler gönderdim. hallolur falan dediler 2 gün geçti yine aradım bu sefer başkası dekont istedi. ona da dekont gönderdimdün bugün hala süreler aynı en ufak bir dönüş yok.
daha önce başına gelen var mı ? nedense konuşmalardan hiç hakkımı alacakmışım gibi gelmedi.