Orkinos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modifikasyondan temizle butonuna bas hocam 3.0 hic stabil değil cok uğraştırdı bizi
Yaptım hocam. yine olmuyor. Artık yeniden 2 ye dönme kararı almak üzereyim