Arkadaşlar merhaba. Uzun süredir opencart kullanıyorum. Artık yeni yapacağım sitelerde son sürüme geçeyim dedim fakat aşırı ilginç sorun ile kaşlaşıyorum. Admin panel resmen bağımsızlığını ilan ederek benim yaptıklarımı uygulamıyor. Mesela ben bi modülü kaldırıyorum fakat inatla geri aktif oluyor gibi. Benim yaptığım her değişikliğe inatla direniyor. Nedir bunun nedeni sizce. Çıldırcam az kaldı