Önümüzdeki ay 10 gün biz de 4 arkadaş çıkıyoruz araç kiraladık herşeyimiz hazır. Konuyu takipteyim.
Yalnız anlamadığım bir şey var arkadaşlar çadır dediğin kafa dinlemek, doğa ile iç içe olmak vs. değil mi? Otele para öder gibi günlük 50 - 100 TL ödemenin mantığı ne onu anlamadım?
Yine milletle iç içe olacaksam niye çadır tatil yapayım ki?