Eklentiyi İndirip Kuran Oldumu Acaba Merak Ettim, Üşenmeden Tektek Yorumları okudum, Yorumlar Arasında En Çok Dikkatimi Çeken Bu Diyaloğ Oldu Tebrikler Babo
İstatisliklerde toplam 1 aktif kullanıcı gözüküyor ki o da ben değilim bende geliştirici hali olduğunda orada gözükmüyor buda forumda 1 kişinin derdiniz çözmüşüz demektir. Tabi yükleyip unutmuşta olabilir

Toplamda yaklaşık 15 kişi kurmuş bunların 10 tanesi hemen silmiş olarak gözüküyor.