Düşündüm düşündüm o ne diye düşünüp durdum. Farkında bile değilim. Espriyi bile anlamadım eğer ortada espri varsa. Bizden geçmiş babo
Hocam 10 Yıl 4 Aydır üyesiniz, şu ana kadar sebastiyan ile karşılaşmamanızın en büyük sebebi tarayıcınızda JavaScript'ler pasif olabilir. Bir kontrol edin derim
Eklentiyi İndirip Kuran Oldumu Acaba Merak Ettim, Üşenmeden Tektek Yorumları okudum, Yorumlar Arasında En Çok Dikkatimi Çeken Bu Diyaloğ Oldu Tebrikler Babo