Er7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Merhaba;

Öncelikle belirteyim ki reklam isteiği ve eşleşen isteklerin oranı çok güzel, bunun yanı sıra gösterim oranında gerçekten çok güzel allahım nazarlardan saklasın diyorum. Ben ortalama günde 45k reklam isteği alıyorum bunun 25k sını ancak gösteriyor yani %50-60 bandında. Yani gerçekten çok enteresan bir düşüşe sahipsin ancak benim yabancı forumlardan takip ettiğim bilgilere göre mayıs ayında reklam birim fiyatlarının çok yüksek olduğu hatta yılın en çok kazandıran ayının mayıs ayı olduğu söyleniyor. Sonrasında Haziran ve Temmuz'da acayip bir düşüş var, şöyle örnek vereyim Mayıs da herhangi bir uygulamamda 250 reklam tıklamasına neredeyse 55-75 tl arası verirken, şu anda 350 - 400 tıklamaya 40-50 tl yi ancak görüyor.(Türkiye)
Ama sizin uygulamada bu düşüş gerçekten enteresan bir durum. Yani uygulamalara tık gelen ülkelere bakıyorum AB ülkesi de değil ki son çıkan yasalardan etkilensin. Eğer reklam ile destekleyip reklam kesimi yapmadıysanız. Admob ekranından Yardım menüsünden yararlanarak çözüm bulmaya çalışın. Umarım düzelir.



Hocam mail atıyorum ama cevap vermiyorlar sebebini bilmiyorum saçma bir durum oldu . Tek kişi yazmadık uygulamayı bir çok kişi var işin içerisinde aylık 1k tl gibi kazancımız varken (kişi başı) şuan 200 TL ye düştü nasıl oldu ne bitti bilmiyorum...