kime neyi açıkladın word ile ?
burada ekrandan girilen kayıtların formatlanmış şekilde db ye kaydından ve sonrasında yine formatlanmış şekilde ekrana yazdırılmasını öğreniyoruz
baş harfleri buyuk yapmak istiyorum demis konusunun devamini goremedim ne istediginide basliga gore cevap verdim konusunu editledigi icin yanlis anladim sanirim