Bölgesel zayıflama diye bir şey yoktur... Şunu bir türlü kabullenemedi bizim milletimiz.
İstediğin kadar sar sarmala birşeye yaramaz. En fazla daha fazla terleyip su atarsın.

Zayıflamak basit bir kurala sahiptir, vücudun harcadığı kalori miktarı alınan kalori miktarından fazla olursa zayıflanır. Hala bunun neresi tartışılıyor bazen bende şaşırıyorum

Folyo ile sarmak veya instagramda satılan saçma sapan çaylar ile olsa dünyada kilolu insan kalmazdı diye düşünüyorum. Zaten bu tarz olayları yaparken insanlar normalden daha fazla yediğine içtiğine dikkat ettiği için kilo verirler ve kilo vermenin sebebini çaya falan bağlarlar.

Zayıflamak istiyorsanız ketojenik beslenin, ambalajları ürünlerin tamamından uzak durun. Spor yaparak diyetinize destek verirseniz zayıflama hızınız dahada çok artacaktır haliyle.