1)Göbek sadece egzersiz ile erimez.
2)Göbek eriten bir özel hareket yoktur.
3)Göbek dediğinz şey sadece deri altındaki yağlanma değildir.
4)Göbek dediğiniz şey başta karaciğer olmak üzere yağlanarak büyüyeb iç organlardır.
5)Bir bölgeyi çalıştırınca bu bölgede kaslanma yapabilirsiniz ama o bölgede yağ erimesi yapamazsınız.
6)Yani bacak çalıştırarak bacak, göbek çalıştırarak göbek eritemezsiniz.
7)Göbeği eritmek için doğru beslenme ve doğru spor yapmak gerekir.
8)Göbek eritmenin altın kuralı vücuddaki insülin ve kan şekerini dengede tutabilmektir.
9)Göbek eritmek istiyorsanız
- akşam 6 sabah 8 arası 14 saat hiç bir şey yemeyin.
- karacier günde 20 gramdan fazla şekeri işleyemez yağ olarak biriktirir
- göbek eritmek istiyorsanız günde 20 gramdan fazla şeker ve türevlerinden tüketmeyin.
- sadece şeker değil meyve, un, pirinç, mısır gibi çabuk şekere çevrilebilen ürünleri de kısıtlayın.
- günlük egzersiz yapın. egzersizde ya sürenizi arttırın ya da performansınızı arttırmaya çalışın.
- egzersiz yaparken ağırlığı karın çalışmasına değil bacak gibi daha çok kalori yakabilen ve daha uzun çalışabilen organlara verin.
Herşeyden önemlisi tüm bu bilgiler bilinirken göbek erittiğini vaadeden her türlü saçmalıktan uzak durun.
Eğer göbek eritmenin kolay bir yolu olsaydı herkes six pack le gezerdi...
Konunun yazarının konnu ile hiç bir alakası yok dandik bir webmaster makalesi işte.
134 kiloydum 10 gün önce. bugün 125 kiloyum. 10 günde 9 kilo verdim.
Ama 9 kilo vermedim. 300-400 gram yağ, 50-70 gram kas ve 8,5 kilo ödem kaybettim.
Senin vücudun ısınınca kas hücrelerin eriyor mu? Göz hücrelerin eriyor mu?
Streç film sarıldığı alanda aşırı terlemeye bağlı ödem atılmasını sağlayabilir.
Ama ertesi gün 2 bardak su içince o su oraya geri dönecektir.