kimlik tamam parada verelim kullandığımız her an için ama bu sözleşme istemiyorum, yok kargodan evrak gelecek onları alıp doldurup tekrar kargoya vereceksin, sonra o işin iptali için 40 dereden 40 su getiriyorlar tekrar bir uğraşmak gerekiyor iptal ettirkmek için. mail ile gönderebileceğim evrakları gönderirim, adımıza kayıtlı faturasını,kimliğimiiz,banka dekontlarını verelim. diğer türlü sözleşmesiyle vergisiyle uğraşmak istemiyorum.
Bu firmaların insiyatifinde olan bir şey değil. BTK bunu zorunlu tutuyor. Hiç bir operatör sözleşme olmadan hesap açamaz size, yoksa btk hoplatır.