semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki arkadaşlar bu otobüs ya da metrobüslerin binişleri nasıl oluyor? Bi kart vs. cıkartmak gerekiyor mu? Biraz daha detaylı yardımcı olabilir misiniz? Kart vs. gerekiyorsa nereden temin edebiliriz
İstanbul Kart kullanılıyor. Otobüslere bineceğiniz yerde mutlaka bulursunuz büfelerden satanı. Metrobüse de aynı kartla biniyorsunuz. Eğer kartsız metrobüse kadar gelebilirseniz, metrobüs duraklarındaki yükleme makineleri de kart satıyor. Metrobüse 1 biniş en son 3,95 TL'ydi diye hatırlıyorum.