Peki arkadaşlar bu otobüs ya da metrobüslerin binişleri nasıl oluyor? Bi kart vs. cıkartmak gerekiyor mu? Biraz daha detaylı yardımcı olabilir misiniz? Kart vs. gerekiyorsa nereden temin edebiliriz