Nefretlik bir şirket. Bir ürün alınca aras kargoysa tek seçenek almıyorum açıkcası.
Yurtiçi şubeye geldiği gün getiriyor ürünü. 3 gün önce 2 ürün aldım biri farklı firma biri arastan gelicek.
Biri geldi arasta 2 gündür şubeden çıkmıyor.



Allahın belası firma. Aradım geldik yoktunuz diyorlar. Oysaki düğünümüz var ev 1 haftadır tek dakika boş kalmadı. Lanet olsun bunlara.